Zajęcia

 

Balet - Taniec klasyczny - są to zajęcia taneczno -baletowe dla dzieci od 3 lat. Przy muzyce klasycznej małe baletnice nabierają wdzięku ucząc się płynności i delikatności ruchów. Zajęcia wprowadzają je w magiczny dla każdej dziewczynki świat baletu i uwrażliwiają dziecko od najmłodszych lat na obcowanie ze sztuką i pięknem.

Główne cele zajęć baletowych to: koordynują ruchy ciała, prostują sylwetkę, wzmacniają mięśnie i ś ciegna,rozwijają poczucie rytmu, korygują wady postawy, ćwiczą pamięć dzieci, rozwijają wyobraźnię przestrzenną, uwrażliwiają na piękno i estetykę ruchu, wyrabiają "dyscyplinę" ruchową (płynność i harmonia ruchów), umożliwiają obcowanie z muzyką poważną, dają możliwość występów scenicznych, pozwalają uczestniczyć w konkursach tanecznych, stanowią podstawę do innych tańców.

 

Bodyball - (piłki) to trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia o średniej intensywności wymagające ciągłego napięcia mięśni. Większość ćwiczeń odbywa się w oparciu o piłkę, można na niej siedzieć, leżeć lub trzymać.   Ćwiczenia na piłkach to doskonała gimnastyka dla kręgosłupa, przez co nie bez powodu osoby, które mają z nim kłopoty, w ramach ćwiczeń rehabilitacyjnych, ćwiczą właśnie na piłkach. Prostując kręgosłup poprawiamy krążenie, co skutkuje zmniejszeniem, a nawet zlikwidowaniem bólów pleców. Ćwiczyć przy pomocy piłek mogą wszyscy, niezależnie od wieku i stopnia wygimnastykowania.

 

 

Pierwszy taniec - zapraszamy na naukę pierwszego tańca weselnego. Przygotujemy dla Was układ choreograficzny, dobierzemy muzykę. Zajęcia są indywidualne dla każdej pary. Na zajęciach nauka walca wiedeńskiego lub dowolny taniec wedle potrzeb i życzeń pary.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami w celu umówienia terminu.

 

ABT/zgrabne nogi - Podczas zajęć wykorzystuje się trening interwałowy, który polega na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności z ćwiczeniami o niskiej intensywności. Zajęcia mają na celu poprawę wydolność fizycznej, szybkościowej oraz przyczyniają się do poprawy przyśpieszenia i ogólnego rozwoju szybkościowego i sprawnościowego organizmu. Zajęcia „ABT”  w porównaniu do ćwiczeń aerobowych – pozwalają na spalenie nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym, o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i w o połowę krótszym czasie treningu. Brzmi motywująco, prawda? Ale nie ma nic za darmo. Żeby tkanka tłuszczowa spalała się długo po zakończeniu treningu, sam trening wymaga sporego wysiłku fizycznego i dużej determinacji, by z umiarkowanego tempa ćwiczeń przejść na wyższe obroty. Całość  zajęć łącznie z rozgrzewką, stretching (rozciąganie) i schładzania ciała, trwa maksymalnie 40 minut. Trening interwałowy warto wykonywać w dni wolne od treningu siłowego. Lepiej nie łączyć w jednym dniu obu form treningu, żeby nie nadwyrężać sił organizmu i dać mięśniom czas na regenerację. Pamiętaj także o uzupełnieniu płynów po treningu. Ćwicz razem z Nami i chudnij.

 

Stretching z elementami baletu – to zajęcia skierowane dla młodzieży i dorosłych w każdym wieku. Marzyłaś w przeszłości o zawodzie tancerki baletowej? My pozwolimy Ci spełnić to pragnienie.

Ćwiczenia baletowe nadają ruchom gracji, a także wysmuklają sylwetkę i wzmacniają mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką izolacyjną. Następnie wykonujemy serie ćwiczeń w pozycji siedzącej oraz leżącej – rozciągamy ścięgna, mięśnie nóg i kręgosłupa. Wszystko wykonujemy na bardzo podciągniętej sylwetce, prostych plecach. Kolejna część lekcji to ćwiczenia baletowe przy drążku i środku sali oraz kombinacje małych skoków „allegro”.

Dzięki ćwiczeniom zaczerpniętym z baletu wasze ciało, a szczególnie jego dolne partie, staną się elastyczniejsze, jędrniejsze i silniejsze. 

Ćwiczenia baletowe są ćwiczeniami izometrycznymi, polegającymi na napinaniu i rozluźnianiu mięśni, bez zmiany ich długości. Dzięki temu mięśnie stają się jednocześnie i rozciągnięte, i mocniejsze, a nie tylko dłuższe.

Zajęcia prowadzone są przy akompaniamencie muzyki klasycznej oraz relaksacyjnej.

 

Akrobatyka - Jest dyscypliną opierającą się na ogólnym rozwoju wszystkich cech motorycznych. To niezwykle atrakcyjna forma ruchu dla dzieci Pozytywnie wpływa na rozwój, kształtuje osobowość, odpowiedzialność oraz umiejętność współdziałania w grupie. Zajęcia dedykowane są dla osób początkujących jak i zaawansowanych (od 8. roku życia). W programie: nauka podstawowych ćwiczeń gimnastycznych – przewroty w przód i tył, stanie na głowie i rękach. Nauka zaawansowanych elementów gimnastycznych – przejścia bokiem, w przód i tył itd., a także piramidy wieloosobowe. Akrobatyka to również wspaniała alternatywa dla gimnastyki korekcyjnej, w ciekawy sposób wzmacniamy mięsnie posturalne i budujemy nawyk prawidłowej postawy ciała.

 

Zumba Fitness - Gorące rytmy, energetyzująca muzyka, pozytywna energia i emocjonalna euforia – aż trudno uwierzyć, że wystarczy godzina aerobiku, by poczuć się jak na latynoskim parkiecie. Sedno jednak w tym, że nie chodzi o zwykły aerobik, ale o zajęcia Zumby. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się innowacyjna metoda łącząca fitness z tańcami latynoskimi.
Metoda, która zrewolucjonizowała rynek fitnessu i zamieniła zwykły trening w gorącą imprezę.
Jej twórcą jest Kolumbijczyk – Beto Perez – zawodowy tancerz i choreograf współpracujący m.in. z Shakirą. Jest on również założycielem i szefem szkoły trenerów Zumby.
Zumba to trening radości, który nauczy cię tanecznych ruchów rodem z latynoskich parkietów, pomoże zgubić kilka zbędnych kilogramów, wzmocni kondycję, a przede wszystkim wprawi w świetny humor.
 

 

 

 

Zumba Kids Junior i Zumba Kids  to propozycja zajęć specjalnie z myślą o dzieciach. Są rewelacyjną i pełną energii zabawą tańcem w rytmach m.in.: hip-hopu, reggaeton, cumbia czy salsy. Wypełnione są fantastyczną atmosferą, dynamiczną choreografią i krokami, które pokochają wszyscy uczestnicy zajęć. Zajęcia podnoszą poziom pewności siebie, zwiększają metabolizm, poprawiają koordynację ruchową, a przy tym pozwalają spożytkować nadmiar energii w zdrowy i radosny sposób.

Zumba Kids to propagowanie zdrowego stylu życia, a także rozwój koordynacji ruchowej, pamięci i kreatywności.

Zapraszamy wszystkie dzieci od 3 roku życia.

 

 

 

Trening obwodowy -  skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów. Różnorodność ćwiczeń obwodowych i to, że trening łatwo dostosowuje się do indywidualnych potrzeb sprawia, że najczęściej wybierany jest przez ludzi zdeterminowanych, by osiągnąć cel – szczupłą, wysportowaną sylwetkę w krótkim czasie. Na czym polega tajemnica treningu obwodowego? Dlaczego jest tak skuteczny?

 

 

 

Wybierając trening obwodowy bliższe ci będzie osiągnięcie trzech celów:

  1. rozwój wszystkich głównych grup mięśniowych,
  2. szybkie spalenie kalorii,
  3. zwiększenie wytrzymałości.

Od tradycyjnego treningu siłowego trening obwodowy różni się intensywnością – osoba ćwicząca w ciągu 30-40 minut ma za zadanie wykonać serie bezpośrednio następujących po sobie ćwiczeń. Przykładowo w obwodzie mamy 10 ćwiczeń, w każdym do wykonania 10 powtórzeń. Rozpoczynamy od pierwszego i bez przerwy przechodzimy do następnych. Po skończeniu pełnego obwodu odpoczywamy od 2 do 4 minut i powtarzamy całość 2 do 5 razy. Taka forma treningu pozwala budować wytrzymałość oraz kondycję.Trening obwodowy to nie to samo co crossfit. Mimo pewnych podobieństw, takich jak wykonywanie serii ćwiczeń, trening obwodowy jest zdecydowanie łagodniejszy i jest w nim mniej ćwiczeń kondycyjnych czy metabolicznych, natomiast świetnie wspomaga przemianę materii.

 

do góry

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] ZAMKNIJ